Subject: TC0246 Tehvandi 2 kinnistul keskpingekaablivõrgu ümberehitus, Otepää vald, Valga maakond-kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 15:35:49 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Tehvandi 2 kinnistul keskpingekaablivõrgu
ümberehituse projekti.

Projekti materjalid asuvad allpool toodud lingil:

https://drive.google.com/drive/folders/1SHOnkwaWviF28FhMxYFyMopI1_rHzW_U?u
sp=sharing

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.